C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
He's mine !
Tuesday, July 30, 2013 • 6:26 AM • 0 comments

assalamualaikum . lama dah tak update blog kan ? maklum lah busy sgd . dh sebulan agaknya tak update blog . fuhhhhhhhh . berhabuk terus blog . takda sapa nak jge . biasalah tu . k hari nie nak masuk cerita pasal bf baru aku , hahaha . pakwe lama ? hmmm dh putus dh . kami dah tak sehaluan maybe . ada someone nie nama dia kan . al-nazirul azfar . tak silap ah . tp ramai panggil dia cak2 je . nak cite pasal dia lg ? hm nak cite lah ni. dia jiwangggg ohhhh , seriously . cair aku bila baca surat yg dia bg . and sampai dia lamar aku . haha .siap bagi cincin woi . hati tu dah cair kan . ofcoz lah terima . hahaha . makin lama makin sayang woi . tu ah tu . dulu tak pernah nak kenal pun , just hai hai cmtu je  . last last sangkut jugak kt dia ... budak bawah aku lah pulak tu . tp serious weyh . dia caring , romantik lg tuu , ehhhh . i'm so in love with him . yelah kan . cinta memang tak boleh dipaksa , n rasa cinta aku kat dia dtg sendiri okay . bukannya aku paksa ke ape . nak buat cemana kan . esok balik ngn dia lagi . dia buat aku happy weyh . tak tau kenape bila jalan ngn dia je , aku mesti happy semacam . tah pahal eh tah . pg td dia nak jumpa but aku dtg lambat . puas dia carik aku . last last bila sampai sekolah je , aku terus carik dia pe sume . tp dia takde . time tu pergi ah tandas kejap . skali terpandang mcm dia tgh naik nk jumpa aku . terus jumpa je time tu . dia mintak jam . dh ah jam aku warna pink . sanggup dia pakai jam tu . aku pakai jam dia . time tu dia mcm nk cepat je . yelahkn dia nak trial . balik tu dia tunggu aku . habis je kelas , terus balik sama sama pe sume . macam macam ah dia buad aku gelak time tu , yg tak leh bla dia kate aku nie masa depan dia . haha . terdiam aku time tu . hanya mampu diam je . raya nnt dia nak spent time ngn aku . apa lagi , tgk wayang sesama ah , haha . he's mine . aku sayang dia weyh , terima dia seadanya . asalkn dia sayang aku . k ah tu je ah . I Love You al-nazirul azfar aka cak2 . :* k lah assalamualaikum :)


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I'm imani . you can call me iman or pearl . I'm 18 . I swear my heart is never giving up. youre the reason . the only reason :*

OTHERS;