C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Aku sayang dia
Friday, June 1, 2012 • 8:02 AM • 0 comments



assalamualaikum .  dah makan n sihat tak ? hari nie nak cita pasal kembar aku . Nama  dia  nur iman idafiez  . kenal tak  ? tak eh .  dia  tu kembar aku . kitorang kenal dari mse aku darjah 5 .  time tu haikal  yg kenalkn dia  kt  aku .  mse darjah  5  ,  dia tu  awek  haikal  .  that's  why aku rapat ngn dia  .  dia  slalu  ade  bila aku perlukan  dia . n  aku slalu cite mslh aku   kat  dia  .  n dia slalu buat  aku tenang dgn  nasihat . she's caring .  dia slalu  buat apa jea  tuk  kawan dia .  best dapat kawan ngn dia . dia  akan tolong apa  je selagi dia  boleh  tolong . so untunglah sape yg kenal dia . dia form 3 same  ngn  aku  .  tp  dia  pandai sebab  dia rajin belajar . hari hari  kalau dia  tak  belajar   4-6  jam sehari  , mesti tak sah . dia pandai  math  . soalan addmath  pun dia boleh buat .  she's pretty and  cute . dia sporting n  baik ,   aku mengaku dia  lagi baik dari aku . kau nak maki  ape pun kat dia  , dia  tak akan ambil hati  pun . pernah skali adam maki  dia  sebab  adam tak nak aku kawan ngn dia .  tp  dia  boleh kata mcm  nie  " kau  nak  ckp apa  ckp lah  adam . aku tetap  nak  kawan  ngn  imani  .  aku  dh anggap dia  mcm  kembar  aku  " last last  adam mengalah sendiri . start daritu , adam nak  kawan ngn idafie sendiri . adam siap mintak  kapel ngn dia lagi .  tp  malang  dia  dah berpunya , untunglah spe dpt jadi bf idafie nie . dia topup kn bf dia setiap minggu . pastu  pernah sekali aku tanya ,  kalau  bf dia  tu suka kt org lain n nak putus ngn dia , dia buat ape . pastu dia kata cmnie " biarkn je lah dia . itu hak dia nak suka kt sape . psl cinta nie tak leh pakse " baik kn ayat dia . pape pun aku tetap sayang dia . spe spe yg kenal dia , jgn pernah sesekali sakitkn hati dia k . mintak tlg tu je . n aku sayang dia .
k lah tu je lah . k assalamualaikum .


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I'm imani . you can call me iman or pearl . I'm 18 . I swear my heart is never giving up. youre the reason . the only reason :*

OTHERS;