C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Seriously I LOVE YOU
Sunday, December 2, 2012 • 6:18 AM • 0 comments


assalamualaikum . konfirm blog ni dah berhabuk . sorry sorry . haha . agak busy sikit . sebelum PMR mmg busy . lepas PMR pun busy jugak . hurm . ape nak buat kan . nak hangout pun susah k  . duit pun dh takde nie . haha . anyway hari nie nak cite psl bf aku . aku rindu kat die . aku sayang sepenuh hati aku . tanpa dia , spe lah nk bahagia kn aku lg . haha . bila aku sedih , dia happy kn aku . die mainkn gitar tuk aku setiap malam tp dh 3 malam die tak mainkn gitar tuk aku .mungkin salah aku .aku bukan ape . aku just rse nk demam and tengah injured nie . hurm . aku tak nak die tau aku injured . nnt die risau kt aku . dh lah kaki die retak . hope kaki die cepat sembuh . serious nak sgd jumpe die tp aku tak leh nak hangout . hurm . die heboh suh aku dtg rumah die . nnt kalau aku hang seremban , aku gi lah jumpe die lepaskn rindu nie kt die tu . hurm :/ serious aku sayang dia . dia lah yang aku inginkan . aku memang suke laki yg pandai main gitar . aku rindu suara garau die tu . auuuum . rindu nk dgr die buad aku gelak . rindu nak dgr die mainkn gitar tuk aku . rindu nak dengar die nyanyikan lagu tuk aku . rindu nak dgr die ckp "I LOVE YOU" dekat aku . aku rindu semuanya . rindu saat aku on the phone dgn die . aku sayang bie aku . jangan curi die dari aku . nnt aku sunyi tanpa die . kalau aku hilang die , spe lg nk mainkn gitar tuk aku ? spe lg nk buat aku happy ? spe lg yg nk gurau gurau ngn aku ? hurm :/ please . aku tak nak hilang die lg . aku masih perlukan kau dlm hidup aku . sampai situ je lah . aku sayang bie aku gila gila . hahaha . aku sayang die . k lah . assalamualaikum . sebelum tu tgk gambar bawah nie . dan kepada fuad awwsome , tolong pahamkn gambar tu . loaaaading ......





PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I'm imani . you can call me iman or pearl . I'm 18 . I swear my heart is never giving up. youre the reason . the only reason :*

OTHERS;