C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
One Year been together with my lovely adopt sister
Friday, May 25, 2012 • 3:47 AM • 0 comments



assalamualaikum .  dah makan ? kalau tak makan  lagi , pegi makan cepat .  sihat tak ? selamat bercuti k .  bg  yg sakit tu  take care  n jgn lupa makan ubat  . hari nie  nak cite  psl  hubungan aku ngn adik angkat  aku .  9 May tu lah tarikh yg aku ngn dia  dah setahun berangkat angkat nie . nama adik angkat aku tu , Daing Syafiah  .she's 14 .  aku  sayang dia  weyh  . dh  mcm adik  kandung  dah  aku anggap dia nie . aku  respect gila  dengan perangai  dia . dia  baik  weyh  .  dia comel  . hehe .  serious k  .  tak  main  main lah . haih . aku ngn dia tak rapat kt sekolah pun . nak try buat aku rapat ngn dia kt sekolah . insyaallah . dia peramah and selalu buat orang lain senyum . kadang kadang kalau aku tengah nangis , dia yg tenangkn aku . she's caring .

dear daing ,
   akak rindu daing gila gila . dah lame tak nampak kt sekolah . akak dengar daing demam ? betul kn ? hope cepat sembuh k . jgn lupa makan ubat . take care tau . jangan nakal nakal . ingat , daing still ade akak yg sayang kt daing . akak harap hubungan kita kekal sampai bila bila . insyaallah . akak akan cuba sedaya upaya akak untuk buat kita makin rapat kt sekolah . thanks sebab dulu daing terima akak as akak angkat daing . thanks a lot dear . thanks sebab care pasal akak sebelum nie . sorry lame tak call . busy sikit . nanti ade mase akak call daing k . and hadiah tu akak bg lepas cuti k .ingat hari rabu haritu nak bg tapi daing tak dtg plak time tu . akak mintak maaf kalau akak ade buat salah kat daing . maybe ade tersakitkn hati daing ke . maafkan akak k . selamat bercuti . gonna miss you . jaga diri tuu tau . akak akan selalu ada untuk daing bila daing perlukan akak . anything yg buat daing sedih , please tell me k . jangan simpan perasaan tu sorang sorang . saya sayang awak sampai akhir nafas saya . :)

k tu je lah post tuk hari nie . nanti update lagi kalau tak busy . assalamualaikum.

                           


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I'm imani . you can call me iman or pearl . I'm 18 . I swear my heart is never giving up. youre the reason . the only reason :*

OTHERS;