C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
aku sayang anip aizal :)
Saturday, October 6, 2012 • 9:27 AM • 0 comments




assalamualaikum . hari nie entry tuk boyfriend baru . yeaaaaaa dpt bf baru . dia hensem sgd . tak tipu . dia hot kat mata aku . nama dia kn Muhammad Anip Aizal . he's 15 . kawan kawan die panggil die smarties sebab die suke mkn chocolate smarties tu . hahahaha . setiap hari kan , mesti die ade smarties tu dlm poket dia . gila kn smarties gak eh . hahahaha . aku panggil die superboy , die panggil aku supergirl . sweet sgd . dia tu kn nakal n manje . biase lah . die tu anak last . mcm tu lah kn .best tau kalau dapat bf yang manje . tp kn aku tak suke die merajuk seyh . die kuat jeles . takpe tu tanda nyer die sayang aku . hehe . :p aku slalu kate nk carik bf baru .sje main main . pastu kn die merajuk n then buad suara comel . sumpah comel seyh . tergugat iman aku. haha . suara die sweet jer tak garau mcm laki lain tu . hehe . agak romantik die nie lah . aku memang sayang die lah .

to anip :-
hey anip aizal . jangan nakal nakal tau . nnt tak nak kawan kang tau lah . hope hubungan kita bertahan lame sikit k .tak nak lah sekejap . please jgn mainkn hati aku nie k .eh sorry . mls lah nk manje manje ngn anip .tak tahan ah . nnt anip buad suara comel. serious tergugat iman aku nnt .gudluck tu PMR anip tu . hope kita sama sama dapat 8 A . amin . insyaallah k . nnt aku takut anip tinggalkn aku mcm tu je bile anip dh dpt masuk mrsm . aku tau anip kn pandai . trial anip kn 5 A . trial aku nie 1 A je . apa nk jd tah .takpelah anip . aku nk tido ni . bye anip aizal . sayang anip . jgn tinggalkn aku k . aku nk anip selalu ada di samping aku . love u anip . nnt jgn lupe call aku k . aku takde kedit nie . sorry anip .

k lah nk off dh . ngantuk gile nie ha . bye . nnt update lg .


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I'm imani . you can call me iman or pearl . I'm 18 . I swear my heart is never giving up. youre the reason . the only reason :*

OTHERS;